Zavlažování trávníku v tramvajových kolejištích

Zavlažování trávníku v tramvajových kolejištích

PAŘÍŽ , FRANCIE

Jak se populace planety stále rozrůstá, tak čím dál tím více lidí se stěhuje do velkých světových měst. Aby bylo možné přepravovat tento stále se rozšiřující počet obyvatel efektivním způsobem dopravy, tak mnoho městských oblastí přidává nové MHD linky nebo rozšiřuje ty stávající.

Jak se ale města při svém rozrůstání periférií vypořádávají s narůstající rozlohou betonu a oceli?

Paříž Projekt vede cesta

V Evropě, je několik metropolitních oblastí s projekty veřejné dopravy, která jsou budována tak, aby byly součástí udržení zeleně ve městě. Ve Francii a Španělsku, nové tramvajové linky byly byly vystavěny tak, aby zkrášlovaly města vytvořením trávníkového pásu. Po instalaci trávníku a v kolejišti tramvajových spojů, tato města díky tomuto trávníku řeší hlukovou zátěža e, prašnost a současně vypadají mnohem hezčí.

V roce 2006, první nová tramvajová trať byla postavena v centru Paříže více než po 60 letech začal fungovat. Osm kilometrů linka, která vede přes 13., 14., a 15. arrondissements na jih od řeky Seiny, Tramway de Marechaux Sud (TMS) spojuje Pont de Garigliano na západním okraji města u Porte d’Ivry na jihovýchodě.

TMS je důsledkem zvyšující se potřeby zvýšit kapacitu veřejné dopravy v Paříži. Vedení města nechtělo jen stavět tramvajové tratě a zastávky, ale chtělo vytvořit něco, co by pomohlo ke zlepšení životního prostředí ve městě. TMS je jen jednou součástí „zeleného myšlení“ starosty Paříže Bernarda Delanoë, jak snížit hluk a prašnost ve městě, které je spojené s použitím tradičních materiálů štěrku a betonu .

Proč krajiny?

V souladu se ekologickým myšlením, TMS systém (který vede podél bulváru des Maréchaux) představuje elektrifikované zeleno-bílé tramvajové vozy a doplňující Greenbelt (zatravněné pásy) s rozšířením chodníků pro pěší, stezky pro cyklisty a více než tisíc nově vysazených stromů. Celkem bylo vybudováno více než 36.000 m2 upravených ploch. Výsledkem bylo nejen zlepšení životního prostředí města a estetiky, ale také došlo k výraznému snížení množství hluku a zlepšení plynulosti dopravního provozu.

Proč instalovat zavlažovací systém?

Zvláštní pozornost byla věnována trvalému a dlouhodobému rozvoji měst, jako je například instalace automatických závlahových systémů.

Když došlo na zavlažování, tak velmi důležitým parametrem při výběru dodavatele byla spolehlivost závlahových komponentů s funkcí úspory vody. Závlahové produkty značky Hunter si architekt projektu JFL Koncepce Athis Mons. Že touha byla sdílí i smluvních partnerů, kteří vyhráli na nabídku na projekt Société EGM (celková cena za celou tramvajové zaměstnání) a Société IDFA a Société CCA Perrot (každý vyhrál nabídky na části zavlažování).

Stavba začala v létě 2004 s zavlažovací zařízení a na jaře roku 2005 byla vysázena tráva. Vysoce kvalitní Hunter 7.5 cm Pro-Spray ® (s Pro-trysky 10h a 12F) byl primární volby po většinu Greenbelt, ale Hunter 5 cm SRS spreje byly instalovány na řešení potřeb oblastí s krátkou půdy depth.To reagovat na výzvu vodních zdrojů hlavy včetně HCV zpětných ventilů a řešit problémy vysoké tlakové vody, každý Pásmo A (40 mm) 11/2 “Hunter ICV ventil s Accu-SetTM regulátorem tlaku.

Ostatní evropské Tramvaje následovat

Dva další francouzské tramvajové systémy jsou také přidání trávník na jejich linky jako v Paříži. V Le Mans, že používají Hunter 5 cm Pro-voda s rozprašovačem (s Pro-trysky) (50 mm) 2 “s ICV Accu-set a HCV. Tramvajové Marseille nainstaloval Hunter (30 cm) 12” cm Pro-Spray, AFB bubbler trysky a (40 mm) 11/2 “ICV.

Kromě toho, Tram Baix v Barceloně, Španělsko je veřejný přepravní systém, který obsahuje více než 8 km trávníku povrchu. Tyto linky jsou dvojité kolejnice (jít a vrátit) o šířce 12 m, která je osázena trávou. Zavlažovací systém obsahuje PGP ® rotory (s fialovým krytem pro označení recyklovaného využívání vody) a čtvercový vzor mezery (face-to-face) o 12 metrů. Budoucnost hromadné dopravy v evropských městech hledá ekologičtější a tišší.

TOPlist TOPlist huy